Naar het eindpunt in Narbonne.

4 augustus 2023 - Narbonne, Frankrijk

Op de hoogvlakte heb ik s'morgens alles een beetje afgekuisd en snel ingepakt.

Het was nog steeds heel hard aan het waaien.

P8030673Nog een laatste blik vanaf mijn kampeerplaats.

In het centrum een koffie op mijn nuchtere maag gaan drinken.

Eerst nog de schouw gestolen door voor het terras bijna volledig onderuit te gaan met de fiets.!!!!!!

P8040675Na een paar kilometers deze picknick plaats, vrij beschut en degelijke tafels.

P8040676Dikwijls wordt er een dorp gepasseerd en je ziet het meestal op een heuvel.

P8040680Door een slecht route beschrijving, vlakbij de stad Béziers gepasseerd.

Volgens de beschrijving moest ik de weg 612 nemen, maar dat kon niet meer. De D612 is een soort van expresweg geworden en fietsers zijn er niet toegestaan.

P8040681Als je de route een beetje verlaat kom je kapellen en kerkjes tegen , maar ik moet het antwoord schuldig blijven waar het is.

P8040682Hier idem?

P8050684Hier is het niet idem, herdenkings monument van het "Première  Armée Française" in het centrum van Narbonne.

P8050686Canal de la Robine de Narbonne.

P8050687De huizen mooi boven het kanaal gebouwd.

P8050689Het stadhuis van Narbonne.

P8050688De rest van het stadhuis.

P8050690Mooi gedaan .

P8050693En je kunt er niet naast kijken waar ik ben.

Dan naar de camping , mooi beschreven in het route boekje, maar opnieuw geen plaats . Het was opnieuw een camping van Capfun.

Helemaal terug naar het centrum om naar de camping "Les Floralys " te rijden.

Wat een verschil, met de glimlach, en opnieuw een camping waar alle informatie direct gegeven wordt.

Briefje met code van de poort, code van de wifi enz.

s'avonds op het terras iets gaan drinken en aan mijn blog gewerkt. Andere kampeerders kwamen daar lekker eten.

Het sanitair is basic maar proper, het zwembad kon ik ook gratis gebruiken

Het was een camping met 2 sterren maar van mij krijgen ze 5 sterren voor de leuke sfeer.

Dagafstand: 98.49 km

Duur: 6.07 uur.

GS: 16 .07 km per uur.

En hier is mijn route helemaal afgewerkt. Mijn fietstocht zet ik voor met de Katharen Basken fietsroute.

Fijn om het te kunnen delen, de groetjes.