Vandaag naar Faramans.

25 juli 2023 - Faramans, Frankrijk

Deze ochtend snel alles ingepakt en wegwezen.

De muggen hadden mij opnieuw gevonden, ze bleven maar aanvallen.

In het dorp was de apotheker al open , nog een rollertje tegen muggensteken gaan kopen.

Het viel echt niet op, een gans rek met niets anders dan producten tegen muggen en hun steken.

P7250240op de route aan gekomen dit klein monument uit WO II.

P7250241In Loyettes de Rhône overgestoken, het was er heel druk verkeer en vooral veel vrachtwagens.

Aan één van de volgende ronde punten, een grote bakkerij met terras. Dat kwam goed uit , ik had nog niets gegeten.

P7250242Het zoveelste rond punt, hier in Tignieu met een mooi diesel treintje.

P7250243Radardome in La Grande Forét.

P7250245Boven het dorpje Châtonnay deze ruïne. In het ganse dorp was opnieuw alles gesloten. En ik snakte naar een koffietje.

P7250246Aan de rand van het bos deze kleine herdenkings plaats.

P7250247

P7250249Een paar vijvers die ik passeerde de ene wat beter onderhouden dan de andere.

P7250249 BISMooie waterlelies.

P7250253In die vlakte ligt de camping, eerst nog een stevige afdaling en dan op weg naar Faramans voor inkopen. Pech ook hier alles dicht.

P7250255Inkopen gaan doen in een iets groter stadje, het was wel 5 km heen en nog eens 5 terug.

Onderweg dit kasteel nog opgemerkt tussen de bomen.

P7250256Een rustig plaatje gekregen tussen een tent en caravan waar niemand logeert.

Vandaag regelmatig de regenkledij aangedaan maar nooit voor lang. gelukkig maar.

Dagafstand: 89.81 km

Duur: 5.53 uur

GS:15.23 km per uur

En morgen is het opnieuw heel wat klimmen, ik zal de benen maar goed insmeren.

De groetjes