De grens over

23 juni 2019 - Paillencourt, Frankrijk

Dagafstand 117.75 km

Totale afstand 241 km

09.10 uur vertrokken bij Julliene,  in Deux- Acren  het jaagpad genomen langs de Dender, mooi om te fietsen.

Een beetje verder net buiten Lessines zag ik de volgende foto,

P6230035 (1)

Na een bezoekje aan Doornik , ging het in razende vaart richting grensovergang.

Langs de Schelde was het soms maar een triestig uitzicht op de zware industrie maar soms mooie plaatjes.

P6230037 (1)

De grensovergang was uitzonderlijk streng wat mij wel een beetje verbaasde, nu ja onze grenswachter had al heel wat jaartjes ervaring.

P6230040 (1)

Via een prachtig bos kwam ik in de omgeving van de camping, mijn pijp was langzaam helemaal uit.

om 19.10 uur aan gekomen op de camping, en dan nog een grote teleurstelling, het was een camping ik denk min 3 sterren.

Sanitaire blok was enkel een douche met heeel warm water ( wat niet bij te regelen was) buiten was het 30° dus dat was tof .

WC in een houten hokje, heel veel lawaai van kikkers, eenden , ganzen en kippen.

De wind stond niet gunstig het lawaai van de autostrade die toch op een eindje van de camping lag was heel goed hoorbaar.

Heeeeeeel slecht geslapen.

P6230043 (1)

P6230041 (1)

P6230044 (1)

Deze luxe voor 17.00 € en dan nog geen wifi verbinding , de camping is gelegen in PAILLENCOURT allen daar heen en slaapt lekker.

Gelieve drank en versnaperingen zelf mee te nemen want er is NIETS te verkrijgen.