Bekomen van een slapeloze nacht.

24 juni 2019 - Seraucourt-le-Grand, Frankrijk

Dagafstand: 80.23 km

Totale afstand: 321 km

Deze ochtend zat ik om 08.10 uur op mijn fiets richting Cambrai.

In Cambrai een beetje verkeerd gereden maar uiteindelijk alles gevonden, behalve nen deftige stempel.

Alles was nog dicht.

Mooie grote kathedraal

Cambrai

Eenmaal buiten Cambrai begonnen de kleine maar steile hellingen, open landschap met bijna niets anders dan velden.

Omgeving Rumilly-en-Cambrésis

Zalig om langs zo een prachtige velden te rijden.

Wel even omgereden naar België van pakweg 20 jaar geleden.

Blécourt

In sommige dorpen bestaat er blijkbaar nog niets zoals kabel- of internet TV.

In Gouly de bron bezocht van de Schelde. Er was een grote groep schoolkinderen aanwezig en één van de leraren

heeft deze "prachtige"foto genomen .

Bron van de Schelde in Gouly

In Saint-Quentin het centrum bezocht en prachtige stempel gekregen op de toeristische dienst.

Ik zal één van de volgende dagen de eerst verzameling stempels laten zien.

Een cola op de Place deLa Basilique 4.20€ Ester die opdiende heeft geen zakgeld gekregen.

St Quentin Pl de la Basilique

Camping Vivier aux Carpe is een goede meevaller, proper alles aanwezig een echte aanrader.

Cola is hier maar 2.90€

Camping Seraucourt

En nu ga ik wat orde scheppen in mijn chaos zodat ik de slaapzak terug vind, en hopelijk zalig slapen.

Tot de volgende

1. Pieter-jan:
    25 juni 2019
    Het is echt een plezier om mee te volgen zo papa, zeer leuk om te lezen en pracbtige foto's! Succes met het warme weer he
  2. Julienne wiggeleer:
    25 juni 2019
    hopelijk betere nachten in het verschiet want zonder slaap zou het moeilijk kunnen worden toi toi toi tot de volgende keer
  3. Ann:
    26 juni 2019
    Inderdaad dat is leuk om zo nieuws te krijgen en de foto's ook . hopelijk vind je aventoe wat mensen die iets te drinken bieden met deze temperatuur. En ook dat je rust kunnen krijgen .
  4. Rebecca:
    26 juni 2019
    Al een geluk dat de camping beter meevalt! Hoop dat je een goede nacht had! Veel plezier en veel mooie uitzichten gewenst.
  5. Yoshi:
    26 juni 2019
    Rudy, nie te veel terraskes doen he, koffiekes en cola´s enzo :) fietsen!!
  6. Hilde Vanderhaegen:
    30 juni 2019
    Amai, al gespierde benen gekregen.
    Nog veel fietsplezier.
  7. Angelina:
    1 juli 2019
    hihihihi wist dat het de camping viviers aux carpes was… wij huren daar af en toe een visserschalet aan de Vijver en alexandra de bazin is heel vriendelijk… hihihihi