Een kleine verduidelijking.

11 augustus 2021 - Le Puy-en-Velay, Frankrijk

Hallo allemaal,

Ja de verhalen komen niet in de juiste volgorde.

Van Nantes naar Bordeaux was er heel slechte wifi, of ik koos de verkeerde camping.

Ik moet nog twee ritverslagen posten en dan is de route Nantes - Bordeaux compleet.

Nu zit ik op de Midden Frankrijkroute, hier het zelfde probleem, niet overal is internet.

IK sta drie dagen achter maar ik probeer het weg te werken, doch het is niet simpel, ik zit nu in het zwaarste gedeelte van de route.

Vandaag 7.28 uur op de fiets gezeten, deze avond maar kleine oogjes.

Morgen ga ik naar het dak van de route, heel veel klimmen, maar er zijn wel regelmatig campings zodat ik kan stoppen wanneer het nodig is.

Vandaag was dat niet het geval vandaar de lange rit.

Als er geen internet is kan ik wel een verslag klaar maken maar dan moeten de foto's reeds opgeladen zijn.

Geen internet, geen nieuwe foto's die ik kan opladen, vandaar mijn beperking.

Nog fijne kijk en lees momenten.