Opnieuw op de fiets en pech voor Elisabeth.

3 juli 2019 - Nogent-le-Rotrou, Frankrijk

03 Juli 2019

Dagafstand: 89.34 Km

Totale afstand: 1080 km.

Allemaal vroeg opgestaan, Andrea is brood gaan halen en ondertussen konden wij, wassen , inpakken en tafel voor het ontbijt klaar zetten.

En dan was het uitzwaaien van Ann, Emma, Noor en Flor op naar het zuiden.

Nog eventjes mijn materiaal verder ingepakt en dan mijn weg nog bepalen voor mijn fietsdag.

Na nog een leuke babbel met Andrea mijn fiets op richting de Sint  Jacobs fietsroute.

Het was ondertussen al 10.45 uur geworden.

Ik was nog maar pas vertrokken en lap daar had ik het al, de roze folie was op en vanaf nu wordt alles in het lichtblauw ingepakt.

P7030287Sorry Elisabeth aangezien de roze folie op is en er nog geen 1.000.000 volgers waren wordt de teller opnieuw op NUL gezet.

Het ene positieve je krijgt twee blauwe hooibalen in plaats van één.

In Courthioust Cne de Perche- En - Nocé een kerkje bezocht dat ze restaureren.

P7030290Heel klein smal kerkje.

P7030298 (1)Om naar de klokkentoren te gaan geen trap maar een ladder.

Het was vandaag een golvend landschap en naast velden en kleine dorpjes natuurlijk kastelen.

P7030305Hier ontsnapt mij de naam .

Camping municipal gevonden in Nogent voor 4.30 euro kan men niet sukkelen.

Er was geen wifi maar het sanitair was proper en ik heb er goed geslapen.

P7030306 (1)

Tot morgen

1. Pieter-jan:
    9 juli 2019
    Hupla de 1000km voorbij :) goed bezig papa, groetjes van mij en julie!
  2. Rudy:
    12 juli 2019
    Hopla vandaag de 2000 Km voorbij, ik ben nu in Lourdes aangekomen.
    De groetjes.
  3. Oscar janssens:
    10 juli 2019
    Blog pas nu ontvangen. Wens je veel sterkte op jouw reis. Fier op wat je al bereikt hebt . Doe zo verder en geniet ervan. Familie Janssens (en Rosita ... een jeep ... hm ...)
  4. Rudy:
    12 juli 2019
    Dag Oscar, vandaag in Lourdes aangekomen. Een paar dagen geleden ben ik door de streek van Saint - Emilion gereden, ik moest direct aan jou denken.
    Het ene "Chateau" na de andere in het verslag dat ik nog moet maken zal ik een paar foto's plaatsen misschien herken je een paar van de "Chateau's".
    Morgen ga ik een bezoekje brengen aan het stadje en natuurlijk aan de grot. Voor de rest altijd bezig, wassen , koken, blog bijwerken, genieten en afzien op de hellingen. Haha dat laatste heb ik zelf gezocht.
    De groetjes ook aan Rosita.
  5. Oscar janssens:
    13 juli 2019
    Nen echten Flandrien moet afzien, de genoegdoening is achteraf nog veel groter; we zijn in een wereld waar alles zoveel gemakkelijker is, maar zo gaat het in het echte leven niet hé, dat moet ik je niet vertellen. Voor mij ben je nen echten Flandrien, afzien op de hellingen … maar dat wassen en koken hm … ha, ha … dat heb je zelf gezocht. Hou je goed en sterk. Groetjes van Rosita.