Rustdag

2 juli 2019 - Montmerrei, Frankrijk

02 juli 2019

Dagafstand: Fiets 0 Km wandelen 13 Km

Totale afstand: 991 km.

Vroeg opgestaan en in plaats te wachten tot Ann en de kinderen wakker waren om te ontbijten naar het "Château De Sassy" gereden om te proberen de tuinen te bezoeken.

Andrea , Johan en ik de poort binnen en langzaam naar boven gewandeld.

Aan het kasteel aangekomen bleek de concierge iemand te zijn die Andrea van vroeger kende. Na een korte babbel konden wij zonder problemen de tuin bezoeken.

IMG_20190702_084256Het was een ganse eer om met ons drieën door de tuin te slenteren.IMG_20190702_084743IMG_20190702_084754Kasteel vanuit de tuin gezien.

IMG_20190702_085659

Dan terug naar huis want de maag begon stilaan te grommen .

P7020253Ontbijt in de bloemen weide heel gezellig.

Wat gaan we doen op een rustdag?

Het voorstel, een kleine wandeling in het bos. Het bos "Forét D' Ecouves" ligt vlak bij.

Het begon eenvoudig, dan een steile afdaling naar de rotsen, opnieuw een steile afdaling om te eindigen op een stoffige bosweg.

P7020259Beneden aan de eerste steile afdalingP7020261Onderweg deze hele speciale boom.P7020264Detail van de top.

P7020273Boven op de rotsen.

Een beetje moe maar een hele mooie wandeling, bedankt Johan heel mooi gekozen.

In de namiddag samen met Ann en Andrea brood gaan kopen, en er van geprofiteerd om op het marktpleintje een koffie te gaan drinken.

De was gedaan, daar bestaan er gelukkig geen goede foto's van ondanks dat de "paparazzi Flor" heel veel moeite heeft gedaan.

En dan zat de rustdag erop

Rustig geslapen, tot Andrea op spinnen jacht  ging.!!!!

1. Yoshi:
    13 juli 2019
    Waw. jullie zijn daar in natuurpark