Aangekomen in Montmerrei

1 juli 2019 - Montmerrei, Frankrijk

01 juli 2019

Dagafstand: 52.38 km

Totale afstand: 991 km

Opnieuw vroeg uit de veren, koffie gedronken op de camping en als afscheid hebben de eigenaars nog een foto genomen van mij met de fiets.

Ze hebben op hun terras een wand waar zij alle mogelijke type fietsers met een foto vereren, zodoende staat ik nu met mijn stalen ros te blinken op het terras tussen heel wat andere fietsers.

Het vertrek was direct pittig, een steile helling moest overwonnen worden maar het uitzicht was de moeite

P7010230Een beetje bewolking maakte de klim een beetje draaglijker

P7010233overal zijn er zo van die kleine monumenten om de mensen te herdenken die omkwamen in WO II.

Ondanks de vele natuur heb ik op vallend weinig wild gezien.

Langs de kant van de weg wel af en toe een kadaver van een egel, vogel of een wild konijn. Maar dit is toch niet alledaags.

P7010237Dit kan eventueel een marter zijn.

P7010240Even buiten Argentan op de D958  zie je al van ver een kasteel liggen tegen de beboste helling aan .

Even op de kaart gekeken en het lag perfect op mijn volgweg, en het was de moeite, mooi domein.

P7010242Interesse, hier de nodige info.

Omstreeks 14.00 uur ben ik aan gekomen bij Andrea, ondanks de vele jaren was het een hartelijk weerzien.

Ook Ann, Emma, Noor en Flor waren van de partij.

Eventjes bekomen van het fietsen, nee hoor iets drinken, opfrissen en daa een kleine wandeling .

Hele mooie omgeving, en heel wat paarden.

P7010248

Na een lekker avondmaal, zijn wij met zen allen nog even de benen gaan strekken voor een kleine wandeling, nu was Johan ook van de partij.

P7010252 (2)

Goed geslapen , morgen rustdag!!!!!!!!