Halve rustdag.

22 augustus 2019.

Dagafstand: 58 km

Totale afstand: 5300 km

Op de camping Aranda de Duro is het internet super traag dat ik dit verslag probeer morgen te versturen.

Het opladen van een foto duurt soms meer dan tien minuten.

Ik ga nu nog een hapje eten en dan slapen.

Morgen probeer ik om 8 uur te vertrekken. Gaat het mij lukken?

De groetjes.

P8222333Een voor proefje.

Op de camping van Peñafiel was ik om 10.00 uur vertrokken.

P8222329Een kleine maar gezellige camping die goed in orde is. Jammer van het internet dat er niet was.

Ik moest door het stadje, en zo een kasteel op de heuveltop dat steekt de ogen uit.

Dus een kleine beklimming naar het kasteel.

P8222330Foto helemaal op de voorkant.

P8222338Even op het binnen plein gaan kijken, maar er was niet veel te zien. In het kasteel is een plaatselijk wijnmuseum ondergebracht.

De rest van het kasteel is enkel te bezoeken met een gids.

P8222339Ter afscheid deze foto.

P8222340Zo droog is het, dat de boeren in een stofwolk hun grond bewerken.

P8222343In Roa deze kerk gaan bezoeken, heel speciaal is de stenen boog achteraan in de kerk.

P8222345Beeld naar achteren toe, ondanks het sobere interieur toch een luchtige kerk.

P8222346Het portaal van de kerk.Recht tegenover de kerk een koffie gedronken, het was lekker hoor.

P8222349Het laatste stukje voor ik het stadje Aranda de Duro binnen kwam.

Een mooi wegje langs de rivier Rio Duro.

Na een korte fietsdag toch blij dat ik op de camping mij kon installeren .

Op het trage internet na was het een goede camping in Aranda de Duro.